Felidae
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Always wanted to be a big cat? Now it's your chance!
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Diesel Zomer

 

 Diesel

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Diesel

Diesel


Punten : 25153
Registratiedatum : 31-07-10

Katachtigeprofiel
Troep: Nópe
Leeftijd: 4,9
Partner: GRRRRR.

Diesel Empty
BerichtOnderwerp: Diesel   Diesel Emptyma aug 02, 2010 2:15 pm

Een stukje geschiedenis van Diesel.
Op een avond, een donkere avond klinkt het onweer als tromgeroffel in de lucht. Diesel brulde hard en sprong uit de donkere plaats, zijn zwarte staart sloeg hard heen en weer en enkel zijn ijsblauwe ogen waren te zien. Hij hoorde een sissende stem achter zichzelf en draaide zichzelf in een ruk om. Hij keek naar boven en op een stevige en dikke boomtak zag hij zijn aartsvijand van de andere troep. Hij grijnsde breed en een donderslag was weer te horen, de regen viel met bakken uit de lucht en het was heel donker. Hij brulde nog een keer hard en hij hoorde de Panter grinniken. 'Ach, ga toch weg Diesel! Je weet toch dat je niet van mij kunt winnen?' hoorde hij de andere Panter spreken en Diesel schudde even zijn kop en schraapte zachtjes zijn keel. 'Nee Frey, je weet dat ik nooit op zal geven. En je weet trouwens ook dat je elke keer van mij verloren hebt. Als je mij nog één keer tegenspreekt wordt je voor eeuwig verbannen uit mijn gebied,' zei hij sissend terug met de nadruk op mijn leggend. Diesel gromde naar Frey die grinnikte. 'Denk jij dat Diesel? Nee, je vader en moeder hebben je gekozen om deze troep te leiden. Het was een verschrikkelijke erge fout van ze, onze vader en moeder hadden mij moeten kiezen! Maargoed, als ze dat geweten hadden want weet je. Jij wordt verbannen!' zei hij grinnikend en kil. Diesel schudde zijn kop totdat hij in de duisternis alle ogen van zijn groepsleden zag en die allemaal ineens in een kring om hem heen gingen staan, en een paar beschermend voor Frey gingen staan die inmiddels op de grond was beland en daar stond. 'Wat heeft dit te betekenen?! Jullie moeten je schamen, iedereen. Luister niet naar Frey, hij is geen broeder van mij, of van ons hij is een verrader, een leugenaar!' schreeuwde hij van woede, Diesel wist waarschijnlijk dat dit zijn ondergang zou worden, hij kon ze niet allemaal aanvallen en hij wilde het niet! Ze waren één grote familie en hij wilde ze niet aanvallen, maar het moest nu zeker. 'Jullie moeten je allemaal schamen!' schreeuwde Diesel hen toe maar ze maakte de kring steeds kleiner om hem heen en Diesel had even geen ene kans om te ontsnappen totdat er iets bij hem ging rinkelen; hij kon als de beste springen en hij zou dus ook wel over de Panters heen kunnen springen. Diesel nam een grote aanloop en sprong regelrecht over de Panters heen, die konden niet snel draaien omdat ze tegen elkaar aan stonden en probeerde achter hem aan te rennen. Diesel zette alles op alles om uit zijn gebied te komen want hij kende het als de beste uit zijn hoofd. Hij nam een paar geheime weggetjes en uiteindelijk snoof hij de geur op van een nieuw gebied, achter hem zag hij de bliksemstralen nog wat in zijn gebied was maar hier scheen het zonnetje fel op zijn zwarte vacht. Hij grijnsde, die andere zouden nooit weten waar ze naartoe zouden gaan en hij zou Frey nog wel pakken, hij was geen echte broeder en zeker geen familie van hem, hij wílde het niet eens meer zijn van hem. Zijn familie was nu uit elkaar, door zijn gestoorde broeder die zeker de andere Panters had overgehaald hém aan te vallen, de duivel. Hij zal ze pakken. Zou Gast hem daarbij helpen? Hij wist het niet, maar het moest ooit of laat eens gebeuren, dat was het enigste wat hij wist en hij zou een lange tocht maken om dit gebied helemaal uit zijn hoofd te weten en zich klaar te maken voor de aanval op zijn broeder..

Soort : Panter
Troep : Nópe
Leeftijd : 4,9
Ouders : Unknown x Unknown
Broers/Zussen : Frey (gespeeld door niemand.)
Welpen : -
Partner : GRRRRR.
Status : -
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Diesel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Felidae :: Generaal :: Voorstellen :: Als katachtige-
Ga naar: