Felidae
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Always wanted to be a big cat? Now it's your chance!
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Oriwa Josta desu. Zomer

 

 Oriwa Josta desu.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sanjay

Sanjay


Punten : 25040
Registratiedatum : 16-08-10

Katachtigeprofiel
Troep: -
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -

Oriwa Josta desu. Empty
BerichtOnderwerp: Oriwa Josta desu.   Oriwa Josta desu. Emptyma aug 16, 2010 4:01 pm

Oi, oi, mijn is Josta, ik ben 15 jaar oud en woon in Delft(Zuid-Holland).
Mijn hobby's zijn paardrijden, tekenen, schilderen, zingen, muziek luisteren, uitgaan en nog véél meer!
Onder die 'veel meer' hoord natuurlijk ook RPG-en. Ik heb al op meerdere RPG's gezeten, maar die hielden er vaak mee op, of ik was de laatste die nog actief was. Daarom heb ik besloten om naar een ander forum te zoeken. Ik kwam bij deze uit! Ik ben eigenlijk geen katten mens, maar als het om de grotere vromen gaat, ben ik een groot fan! Vooral van de luipaarden en tijgers, daar heb ik gewoon wat mee. Ik speel dus zelf ook een luipaard, een sneeuwluipaard wel te verstaan^^. Ik vind sneeuwluipaarden echt schitterende dieren. Waarschijnlijk omdat ze zo'n sprekende kop hebben, grote ogen en een dikke vacht+staart. Maar dat ter zijde.
Mijn uiterlijk is niet interressant. Ik ben gewoon het standaard meisje =D. Wat wel boeiend is, is dat ik een hond heb, een boxer teefje genaamd Fesra. Ik heb een paard, Zaro. Hij is een kruising arabierXkwpn. Ook heb ik nog twee dwergpapegaaitjes, Shikita en Pauly. Een konijn waarvan de naam Kiki is. Wel 100 vissen. En om onze dierentuin nog eens compleet te maken krijgen we er misschien nog een pupje bij. (Heb ik overegens geen problemen mee x]).


...


Verdere vragen zijn altijd welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaoru
Alfa Eternal Darkness
Alfa Eternal Darkness
Kaoru


Punten : 25374
Registratiedatum : 20-07-10

Katachtigeprofiel
Troep: King of Eternal Darkness
Leeftijd: 4,7
Partner: You lowely cat.. You think I will care about you?

Oriwa Josta desu. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oriwa Josta desu.   Oriwa Josta desu. Emptyma aug 16, 2010 6:13 pm

Konichiwa

Welkom op Felidae en maak er een leuke tijd van

Terug naar boven Ga naar beneden
https://felidae.actieforum.com
Catan
Alfa The Hellraisers
Alfa The Hellraisers
Catan


Punten : 25059
Registratiedatum : 13-08-10

Katachtigeprofiel
Troep: The Hellraisers [My own]
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: Love will make you weak

Oriwa Josta desu. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oriwa Josta desu.   Oriwa Josta desu. Emptyma aug 16, 2010 7:05 pm

Jos, wat leuk jou hier te zien! Laughing Trouwens, ik ben Naomi, speel ook Akira.

Speel je ook nogsteeds Ws?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanjay

Sanjay


Punten : 25040
Registratiedatum : 16-08-10

Katachtigeprofiel
Troep: -
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -

Oriwa Josta desu. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oriwa Josta desu.   Oriwa Josta desu. Emptyma aug 16, 2010 7:10 pm

Wauw, das best wel hip x3
Ook leuk jou hier te zien ^^

En nope...naja, heel soms post ik. Maar ik ben niet meer zo actief x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oriwa Josta desu. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oriwa Josta desu.   Oriwa Josta desu. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oriwa Josta desu.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Felidae :: Generaal :: Voorstellen :: In RL-
Ga naar: