Mijn naam is Naomi en ik ben sinds 24 juli 15 jaar oud. Daarmee is mijn sterrenbeeld een leeuw en eigenlijk al heel mijn leven lang vind ik het super toffe dieren dus vandaar dat ik een leeuwin speel.
Mijn leven leid ik op het moment in het leuke plaatsje Delft, mijn ouders zijn gescheiden en beide hebben ze een vriend&vriendin. Zo is mijn moeder getrouwd en mijn vader niet. Maar jullie zijn hier niet om dingen te weten te komen over mijn moeder en vader, neem ik aan. :'D
Dusja, ik heb sinds een paar dagen weer een verzorgpaard genaamd Voltar. Hiervoor deed ik Blando maar ben wegens verschillende redenen toen met hem gestopt. Op school ga ik nu mijn examenjaar in, 4 Mavo. Daarna wil ik als het lukt doorstromen naar de Havo. Creatief ben ik wel, ik teken en schilder zo af en toe. & Dan heb ik thuis nog 2 hele lieve Gerbils, 2 mannetjes. Carcass & Graffity heten ze, ze zijn vernoemd naar 2 dierbare characters voor mij van een ander forum.
Verder luister ik heel veel verschillende soorten muziek; van Paramore tot top 40. Alleen absoluut géén Gerard Joling ofzoiets. Liever Engelse liedjes. Naomi heeft ook wel een hele uitgesproken en duidelijke mening en is niet té beroert om die te laten horen, pas maar op! Haha nee, zo erg is het ook weer niet.
Wanna know more? Just ask !