Felidae
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Always wanted to be a big cat? Now it's your chance!
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Akela aka Naomi Zomer

 

 Akela aka Naomi

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Akela

Akela


Punten : 25248
Registratiedatum : 08-08-10

Katachtigeprofiel
Troep: None
Leeftijd: 3,7 jaar
Partner: Love is not suitable for me.

Akela aka Naomi Empty
BerichtOnderwerp: Akela aka Naomi   Akela aka Naomi Emptyma aug 09, 2010 1:15 pm

Mijn naam is Naomi en ik ben sinds 24 juli 15 jaar oud. Daarmee is mijn sterrenbeeld een leeuw en eigenlijk al heel mijn leven lang vind ik het super toffe dieren dus vandaar dat ik een leeuwin speel.
Mijn leven leid ik op het moment in het leuke plaatsje Delft, mijn ouders zijn gescheiden en beide hebben ze een vriend&vriendin. Zo is mijn moeder getrouwd en mijn vader niet. Maar jullie zijn hier niet om dingen te weten te komen over mijn moeder en vader, neem ik aan. :'D
Dusja, ik heb sinds een paar dagen weer een verzorgpaard genaamd Voltar. Hiervoor deed ik Blando maar ben wegens verschillende redenen toen met hem gestopt. Op school ga ik nu mijn examenjaar in, 4 Mavo. Daarna wil ik als het lukt doorstromen naar de Havo. Creatief ben ik wel, ik teken en schilder zo af en toe. & Dan heb ik thuis nog 2 hele lieve Gerbils, 2 mannetjes. Carcass & Graffity heten ze, ze zijn vernoemd naar 2 dierbare characters voor mij van een ander forum.
Verder luister ik heel veel verschillende soorten muziek; van Paramore tot top 40. Alleen absoluut géén Gerard Joling ofzoiets. Liever Engelse liedjes. Naomi heeft ook wel een hele uitgesproken en duidelijke mening en is niet té beroert om die te laten horen, pas maar op! Haha nee, zo erg is het ook weer niet.


Wanna know more? Just ask !
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaoru
Alfa Eternal Darkness
Alfa Eternal Darkness
Kaoru


Punten : 25529
Registratiedatum : 20-07-10

Katachtigeprofiel
Troep: King of Eternal Darkness
Leeftijd: 4,7
Partner: You lowely cat.. You think I will care about you?

Akela aka Naomi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela aka Naomi   Akela aka Naomi Emptyma aug 09, 2010 3:46 pm

Welkom op Felidae!

Ik vlucht weg voor je met Steenbok *Rent*

Anime Freak? *Kugh* ben zelf één.
Watashi no namae wa Marianne desu.
Moest effe..

Nja noge en fijne tijd he!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://felidae.actieforum.com
Akela

Akela


Punten : 25248
Registratiedatum : 08-08-10

Katachtigeprofiel
Troep: None
Leeftijd: 3,7 jaar
Partner: Love is not suitable for me.

Akela aka Naomi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela aka Naomi   Akela aka Naomi Emptyvr aug 13, 2010 4:52 pm

Dankje, niet echt een Anime freak maar vind het wel leuk (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Akela aka Naomi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akela aka Naomi   Akela aka Naomi Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Akela aka Naomi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Naomi's Art.
» Akela

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Felidae :: Generaal :: Voorstellen :: In RL-
Ga naar: