Onderwerp: Cissnei is Alise, zo aug 01, 2010 11:00 am
Yaay, ik ga me voorstellen =D En eigelijk, weet ik niks te vertellen over mezelf
Ik ben 14 jaar en heet Alise. Ik heb eén grijze oude kat genaamd Banjer. Ze is al ongeveer 10 jaar oud en echt een enorm verwend beest. Toch lieft ik haar. Een paar maanden geleden had ik ook nog twee paarden, ofja, Pony’s. Eerst waren ze verzorg pony’s en later hoorde ik dat ze misschien naar de slacht gingen. Dus heb ik ze over gekocht. Ik had niet eens plek voor ze, maar moest ze meteen meenemen. Dus had ik ze bij iemand anders gestald. Ik heb ze daar een jaar gehad. Daarna moest ik ze verkopen, aangezien ze nog erg jong waren en zo enorm koppig. Nu bezoek ik ze zo af en toe nog eens. Natuurlijk mis ik ze nog wel Oh, ik had nog niet verteld dat ik half Tuks ben? Nou, ik ben dus half Turks . Ik zit op dansles, en mijn hobby’s zijn vooral tekenen en schrijven. Ik teken vooral over fantasie, want daar ben ik gek op :’D. Mijn zus heeft meegedaan bij X-factor en doet nu ook mee aan popstar. Ik ga soms met d’r mee, en dat vind ik dan helemaal geweldig:P Hmm, voor de rest heb ik niet veel te vertellen. Ik ga nu over naar de 2e, ik was een jaar blijven zitten. Oh, ik heb deze site trouwens via een andere RPG site. En ik hou van katachtige. Ik was er eerst helemaal fan van, en me kamer hing vol met spullen van vooral Tijgers. Ondertussen is dat wel geminderd :’D En ik ben trouwens ook fan van gamen. Vooral de spellen van Finaly Fantasy. Daarvan hem ik ook de naam Cissnei. Nou, dat was het denk ik ^^. Questions? Just ask
Magnetica Naiga Eternal Darkness
Punten : 26279 Registratiedatum : 21-07-10
Katachtigeprofiel Troep: Eternal Darkness. Leeftijd: 4,1 Partner: Will you that? No, i'm the Bitch, Princess and Queen in one!
Onderwerp: Re: Cissnei is Alise, zo aug 01, 2010 12:39 pm
Welkom en veel plezier op Felidae, Alise/Cissnei. ^^
Onderwerp: Re: Cissnei is Alise, zo aug 01, 2010 2:36 pm
Haha, dat is die Username code. Maar wel tof hoor. =D
Akela
Punten : 26173 Registratiedatum : 08-08-10
Katachtigeprofiel Troep: None Leeftijd: 3,7 jaar Partner: Love is not suitable for me.
Onderwerp: Re: Cissnei is Alise, ma aug 09, 2010 12:54 pm
Alise !
Nu tref ik je ook hier, wat grappig.. Veel speel plezier, al ben je eerder geregistreerd dan ik. Oja, trouwens.. Ik ben Naomi, niet dat je denkt van; Ieuw een creep! T-T