Katachtigeprofiel Troep: Malum Panthera Leo [lead by myself] Leeftijd: 4 jaar Partner: My heart is a black hole
Onderwerp: Malum Panthera Leo [Cole] di aug 03, 2010 2:34 pm
malum Panthera leo
word geleid door Cole. Deze troep laat niets achter van de zwakken. Deze bondgenootschap bevat slecht leeuwen en leeuwinnen die het sterkst zijn en slecht zijn tot diep in het bevroren hart.
Regels - Toon respect naar De Alfa (Cole). - Wees niet dominant.n je staad. - Heb respect voor de rang die bov - vechten mag maar doden niet, in eigen troep. - vechten met buitenstaanders mag natuurlijk. - Luister naar de opdracht die je krijgt en voer hem uit zonder tegen te stribbelen. - Er mag in deze troep niet gedekt worden (met uitzondering voor Cole) Wil je het echt dan bespreek je dat met de alfa via een topic.
Activiteiten. Er zijn momenteel geen activiteiten vanwegen minderheid aan leden. Houd dit echter in de gaten als er meerdere leden zijn.
Hoe kom ik in de troep?: Het is heel simpel je opent gewoon een topic wanaar je naar de Cole (Alfa) Brul. Denk er aan dit is een slechte troep brul dus niet in een bloemen veld.
Uitleg rangen. Alfa mannetje Dit is de leider van de groep iedereen moet naar hem luisteren. Ook is hij de sterkste en slimste van de groep. alfa vrouwtje Dit is het lievelings vrouwtje van de alfa, Zij zal dan ook voorrang krijgen met dekken en eten. verder scheelt ze niet veel van de andere leeuwinnen. Alfa welpen Dit zijn de welpen van de alfa's. Beta Dit zijn de onderleiders van de groep, zij helpen de alfa als hij ergens niet uit komt of als hij weg is. More's Dit zijn de vechters en beschermers van de roedel. Het kunnen vrouwelijke en mannelijke leeuwen zijn. Deze zijn de één na sterksten van de groep. Bolt's Dit zijn de gewone leden van de roedel,deze leden jagen voor de groep en voeden de welpen op. De meeste leden hebben deze rang. B-welpen Dit zijn de welpen van ieder die geen alfa is. Dit is echter een uitzondering en gebeurt niet vaak. Omdat er in het echte leven van een leeuw alleen de alfa met de leeuwinnen van de troep mag paren. Ik vind dit zelf minder vandaar de uitzondering met toestemming van de alfa.
Vijanden: - Bondgenoten: -
Laatst aangepast door Cole op ma aug 09, 2010 3:30 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Kaoru Alfa Eternal Darkness
Punten : 26419 Registratiedatum : 20-07-10
Katachtigeprofiel Troep: King of Eternal Darkness Leeftijd: 4,7 Partner: You lowely cat.. You think I will care about you?
Onderwerp: Re: Malum Panthera Leo [Cole] di aug 03, 2010 8:49 pm
Je kan nu naar Groepen gaan Malum Panthera Leo en dan de naam intypen van het nieuwe lid Die is lid van je groep en kan dan je gebieden zien.
Voor meer vragen PB Xx'Kaoru
Cole Alfa Malum Panthera Leo
Punten : 26146 Registratiedatum : 03-08-10
Katachtigeprofiel Troep: Malum Panthera Leo [lead by myself] Leeftijd: 4 jaar Partner: My heart is a black hole
Onderwerp: Re: Malum Panthera Leo [Cole] di aug 10, 2010 12:06 pm
Zijn er nog leeuwen/leewinnen die zich willen aanmelden?? :D
Hoor het graag anders blijft het hier dood x]
Ezran
Punten : 26065 Registratiedatum : 09-08-10
Katachtigeprofiel Troep: Well if sombody can take me, then i'm in Leeftijd: 7 maand Partner: Als je droomt over mij wel *wbw*
Onderwerp: Re: Malum Panthera Leo [Cole] di aug 10, 2010 12:13 pm
Ik wil me wel aanmelden Alleen is hij nog een beetje jong denk ik.
Akela
Punten : 26138 Registratiedatum : 08-08-10
Katachtigeprofiel Troep: None Leeftijd: 3,7 jaar Partner: Love is not suitable for me.
Onderwerp: Re: Malum Panthera Leo [Cole] vr aug 13, 2010 4:50 pm
Ik heb eventueel ook wel interesse, misschien dat ik me binnenkort aanmeld. :'D
Cole Alfa Malum Panthera Leo
Punten : 26146 Registratiedatum : 03-08-10
Onderwerp: Re: Malum Panthera Leo [Cole] za aug 14, 2010 11:00 am
Onderwerp: Re: Malum Panthera Leo [Cole] ma aug 30, 2010 4:16 pm
Lieve mensen..
Door wat persoonlijke problemen zal het nog even duren voordat ik reageer. Ik zal het deze week nog doen maar ik heb tot donderdag echt geen tijd want dan zit ik standaard in het ziekenhuis. Ik hoop dat jullie nog even iets meer geduld kunnen hebben dan zal ik zo spoedig mogelijk reageeren
~ Cole/ Kayleigh
Akela
Punten : 26138 Registratiedatum : 08-08-10
Katachtigeprofiel Troep: None Leeftijd: 3,7 jaar Partner: Love is not suitable for me.
Onderwerp: Re: Malum Panthera Leo [Cole] di aug 31, 2010 12:05 pm