Katachtigeprofiel Troep: King of Eternal Darkness Leeftijd: 4,7 Partner: You lowely cat.. You think I will care about you?
Onderwerp: Eternal Darkness[Kaoru] di jul 27, 2010 4:50 pm
Eternal Darkness is een troep enkel voor echt slechte tijgers, je wordt niet zomaar toegelaten en het is ook enkel voor Tijgers. Wij bestrijden het goed en laten niet met ons kisten.
De Regels -Vechten is toegestaan -Er wordt niet gemoord binnen de troep -Wees actief -Enkel echt slechte tijgers -Welpen krijgen enkel met toestemming van de Alfa
De Rangen Alfa De Alfa is de leider van de troep iedereen dient respect aan hem te tonen en aan hem te gehoorzamen. Kaoru
Beta De Beta staat recht onder de Alfa en is de rechterhand van hem, je dient je aan hem te gehoorzamen en respect te tonen je moet wel naar de Alfa luisteren. -
Alfa Welp Het alfa welp is de oudste welp van de alfa iedereen moet hem respecteren. Hij volgt de alfa op. -
Beta Welp Een Beta welp zijn de andere welpen van de alfa, deze volgen de alfa welp op als er iets gebeurt. -
Protectors De Protectors beschermen het gebied, ze hebben goede geur en zich nodig. -
Fighters De Fighters vechten mee in oorlogen ze moeten sterk zijn en vechten naast de alfa. -
Healers De Healers zorgen voor de welpen, en trainen ze. -
Dark Boys Dark Boys beschermen de troep en krijgen daarom veel respect van de troepleden. Ze moeten wel naar de alfa luisteren. -
Dark Girls De Dark Girls beschermen de troep en krijgen daarom veel respect van de troepleden. Ze moeten wel naar de alfa luisteren. -
No Rang Deze leden hebben geen rang. Magnetica Cissnei[proeftijd]
Welp De welpen zijn nakomelingen van de normale Tijgers. -
Lid worden Als je lid wilt worden maak je een topic aan en brul je naar de alfa.
Bondgenoten Dit zijn de bondgenoten hiermee wordt niet gevochten maar ze zijn ook geen lid van de troep. -
Vijanden Hier zijn onze vijanden hier vechten we tegen en mag je niet aardig tegen doen. -
Activiteiten Dit zijn de activiteiten van onze troep. Momenteel geen actieviteiten.
Laatst aangepast door Kaoru op za okt 16, 2010 9:00 pm; in totaal 11 keer bewerkt
Kaoru Alfa Eternal Darkness
Punten : 26424 Registratiedatum : 20-07-10
Katachtigeprofiel Troep: King of Eternal Darkness Leeftijd: 4,7 Partner: You lowely cat.. You think I will care about you?
Onderwerp: Re: Eternal Darkness[Kaoru] do jul 29, 2010 11:21 am
We hebben ons eerste lid Lithia!
Zodra we meer leden hebben komt er een groepstraining!
Lithia
Punten : 26158 Registratiedatum : 25-07-10
Katachtigeprofiel Troep: Eternal Darkness [Kaoru] Leeftijd: 2 jaar en 11 maanden Partner: If you can melt my heart
Onderwerp: Re: Eternal Darkness[Kaoru] do jul 29, 2010 11:38 am
Yeey!!
Ben de eerste
*doet vreugde dansje*
Kom op mensen meld je aan voor deze troep en daar bedoel ik mee BRULEN
Thunder
Punten : 26180 Registratiedatum : 26-07-10
Katachtigeprofiel Troep: I don't need one! Leeftijd: 4 Partner: it's hollow here inside me!
Onderwerp: Re: Eternal Darkness[Kaoru] do jul 29, 2010 1:25 pm
Ik zou er graag ook wel bij willen waarom ook niet ik zal een topic aanmaken, wacht Kaoru doe dat Topic bij het moeras maar!!!
Onderwerp: Re: Eternal Darkness[Kaoru] do jul 29, 2010 3:11 pm
Je kan beter een topic aanmaken
Renji
Punten : 26126 Registratiedatum : 29-07-10
Katachtigeprofiel Troep: Iie Leeftijd: 2 Jaar Partner: There's an empty hole in my chest.
Onderwerp: Re: Eternal Darkness[Kaoru] do jul 29, 2010 6:15 pm
I want to join this tribe ^^. Ik maak zo wel een topic aan =D
Onderwerp: Re: Eternal Darkness[Kaoru] do jul 29, 2010 6:17 pm
Onderwerp: Re: Eternal Darkness[Kaoru] za sep 04, 2010 11:15 am
Jup..
Met nog 1 lid erbij komt er een training waarschijnlijk.
Magnetica Naiga Eternal Darkness
Punten : 26249 Registratiedatum : 21-07-10
Katachtigeprofiel Troep: Eternal Darkness. Leeftijd: 4,1 Partner: Will you that? No, i'm the Bitch, Princess and Queen in one!
Onderwerp: Re: Eternal Darkness[Kaoru] ma sep 06, 2010 4:13 pm
Jippie! xD Kan je daar ook een rang krijgen of niet?
Twilight
Punten : 25976 Registratiedatum : 27-08-10
Katachtigeprofiel Troep: I don't most your'e flock, Kaoru! Leeftijd: 5 Partner: Roses are Red, Twilight gonna be your'e dead! Because, i'm a playboy! Girls....
Onderwerp: Re: Eternal Darkness[Kaoru] ma sep 06, 2010 4:51 pm
Ik wil wel erbij! Misschien doe ik wel een beetje kattig maar ik wil wel bij de troep. Ben wel erg kattig, Kaoru? Érg kattig! XD Wil wel auditie doen voor en 'Dark Boy'
Onderwerp: Re: Eternal Darkness[Kaoru] wo sep 08, 2010 5:46 pm
Jup je kan een rang krijgen. Zal zo snel mogelijk reageren, maar ben bezig met een site die veel tijd kost. Hij komt bij Linkpartners als hij klaar is dus joinen dan..
Het gaat geen flopperd worden >.<'
Magnetica Naiga Eternal Darkness
Punten : 26249 Registratiedatum : 21-07-10
Katachtigeprofiel Troep: Eternal Darkness. Leeftijd: 4,1 Partner: Will you that? No, i'm the Bitch, Princess and Queen in one!
Onderwerp: Re: Eternal Darkness[Kaoru] do sep 09, 2010 4:39 pm
Bedoel je de site waar ik ook lid van ben of niet? ^^